2 B klasės mokytoja Elena Palikevičienė savo auklėtiniams ir dalyvavusioms kolegėms pristatė matematikos mokymo subtilybes – sudėti iki 20 įvairiais būdais. Moksleiviai pritarė mokytojai, jog matematika supa mus visur – skaičiai laikrodyje ir telefono aparate, skaičių kombinacijos automobilio numeryje, gaublyje galima skaičiuoti valstybes ir kt. Moksleiviai, skaičiavimo lentelės ir skliaustelio mąstymo žemėlapio pagalba, puikiai atliko įvairias sudėties veiksmų kombinacijas, dirbo ir poromis, ir savarankiškai. Be to, pamokoje moksleiviai padėjo vienas kitam, kai bendraklasiui kilo sunkumų atlikti užduotį. Besibaigiant pamokai, mokiniai jau žinojo, kad mažesnis skaičius turi daugiau sudėties variantų nei didesnis skaičius. Į mokytojos klausimą kur galima panaudoti pamokoje įgytas žinias, vaikai atsakė, jog galima skaičiuoti svorį, kiti teigė, jog panaudos parduotuvėje ir t.t. Kolegės, dalyvavusios matematikos pamokoje gyrė mokytoją Eleną Palikevičienę už puikiai apgalvotą ir tikslingą pamoką. O tai parodė ir pačių moksleivių įsivertinimas, nes jie teigė, kad puikiai įsisavino sudėties iki 20 veiksmus (dėjo pliusą lentoje prie skilties „suprantu ir moku“).
4 E klasės mokytoja Ingrida Mereckaitė su savo moksleiviais pakvietė visus dalyvavusius informatikos pamokoje tapti skaitmeninio pasaulio kūrėjais. Pamokos metu, moksleiviai tapo programuotojais, kurių tikslas buvo sukurti animaciją, panaudojant 3 būtinas sąlygas. O animaciją moksleiviai kūrė naudodami kūrybiškumo ugdymo priemonę „Scratch“. Moksleiviai džiaugėsi, kad pavyko sėkmingai įgyvendinti projektą, įveikė visas kliūtis. Kolegės, dalyvavusios informatikos pamokoje, pasidžiaugė puikiais moksleivių rezultatais bei mokytojos Ingridos Mereckaitės kompetencija. Be to, moksleiviai pristatė mokytojams kaip pagamino animacijas, tapo ekspertais, nes vertino ir klasės draugo darbus. Taip pat 4 E klasės moksleiviai buvo pakviesti mokyti dirbti mažesniuosius savo kolegas su „Scratch“ programėle, kuri, pasak kūrėjų, lavina vaizduotę, yra žaisminga, moko dirbti komandoje. Be to, moksleiviai pritarė mokytojos teiginiui, jog tik po daugelio bandymų sukurta programa yra patvirtinta.
Projektas „Kolega kolegai“ – tai puikus mokytojų mokymosi pavyzdys, kai panaudojant savo turimus žmogiškuosius išteklius – sukauptą mokytojų patirtį – tobulina savo kvalifikaciją: semiasi idėjų, analizuoja matytą pamoką, inicijuoja profesines diskusijas ir kuria naujas pamokų istorijas.
Atnaujinta: 2018/10/25