Vasario – kovo mėnesiais progimnazijos 8 klasių mokiniai dalyvavo integruotame fizikos – geografijos – matematikos –IT – chemijos projekte, skirtame klimato kaitai ir jos padariniams aptarti.
Šio projekto metu mokiniai žiūrėjo filmą „Diena po rytojaus“, po filmo peržiūros diskutavo apie klimato kaitą jos padarinius bei kiekvieno mūsų galimybes prisidėti prie klimato kaitos mažinimo.
Vėliau mokiniai grupėse pasirinko aktualią temą, ieškojo informacijos pasirinkta tema, sudarinėjo duomenų lenteles, braižė lenteles ir savo tyrimų rezultatais dalijosi su klasės draugais bei mokytojais.
Mokiniai aiškinosi, kodėl narvuose laikomi gyvūnai ir paukščiai yra neramūs, kokią reikšmę Golfo srovė turi Europos žemynui ir visam šiaurės pusrutuliui, ką vadiname kritiniu nusigėlinimo tašku, tyrinėjo termoizoliacines ir medžiagas ir šilumos laidumą ir ieškojo atsakymų į daugybę kitų su klimato kaita ir mus supančia aplinka susijusių klausimų.
Džiaugiamės aštuntokais, kurie puikiai integravo įvairių mokomųjų dalykų žinias ir viliamės, kad jie taps klimato kaitos mažinimo ambasadoriais savo šeimose ir bendruomenėse.
Atnaujinta: 2024/03/27