IMG_2547Jono Basanavičiaus progimnazijos mokytojų kompanija mokslo metus nutarė pabaigti linksmai ir turiningai – darganotą birželio 15 d. rytą išdardėjo į Kernavę. Seniausia Lietuvos sostine vadinama Kernavė – nedidelis miestelis, turintis apie 300 gyventojų, mus sužavėjo savo unikaliu kraštovaizdžiu: piliakalniais, Pajautos slėniu bei Neries vingiu.

Aplankėme Kernavės archeologijos ir istorijos muziejų. Čia laiko ratu keliavome po įspūdingą Kernavės istorinę praeitį. Svarbiausi tolimos praeities liudininkai yra žmogaus naudoti daiktai ir kiti jo veiklos pėdsakai. Muziejuje susipažinome su paslapčių kupinais archeologiniais radiniais, sužinojome, kuo senovėje vertėsi  kernaviškiai.

Smagios nuotaikos negadino įkyriai krapnojantis lietus. Mokytojai, susiskirstę komandomis žaidė smagų žaidimą ,,Fotomedžioklė”. Apsiginklavę fotoaparatais, jie stengėsi surasti kuo daugiau objektų iš pateikto sąrašo. Šis žaidimas – puiki proga parodyti savo kūrybiškumą bei tarpusaio susiklausymą.

Išvyką vainikavo pasivaikščiojimas Dūkštų ąžuolyne. Keliaudami mediniais miško takeliais grožėjomis ir rinkome vasaros pradžios gamtos dovanas – pievų žoles, gėles, uodėme gaivų miško, laukų aromatą. Atsipūsti ir užkąsti stabtelėjome jaukioje pavėsinėje.

Žydi vasara – mėlynuojančioje lubinų pievoje, rugių lauke, pakvipusiame šviežia duona, žydi pievose, brenda upėmis ir neša skaidrią artėjančių atostogų nuotaiką.

Lietuvių kalbos mokytoja Asta Šalkauskaitė

IMG_2603    IMG_2592

Atnaujinta: 2019/04/25

Jums taip pat patiks

Septintų klasių STEAM kelionė arba gamtamokslės pamokos „be sienų”
Bendruomenės sporto diena
Vilniaus miesto prancūziškos dainos festivalis „En avant la musique“