Šis spalis 7 n klasei ypatingas – mokiniai dalyvauja edukacinėje Mo muziejaus programoje, skirtoje gerinti emocinį raštingumą,  mažinti stresą bei ugdyti socialines–emocines kompetencijas per pažintį su menu.

Mokykloje vyko pirmasis užsiėmimas bei pažintis su nuostabia Mo muziejaus edukatore Migle. Pirmiausia buvo atlikta dalyvių apklausa, siekiant įvertinti jų emocinę-socialinę būklę prieš  projekto pradžią. Mokiniai gavo pirmąsias užduotis – įvardyti savo patiriamas emocijas ir mėnesio eigoje jas kasdien žymėti emocijų kalendoriuje.

 

Dirbdami grupėse tyrinėjo fotografijas, jose užfiksuotas emocijas, kūrė istorijas, pasakojo, vaidino, dalinosi asmeninais išgyvenimais bei patirtimi.

Antrasis užsiėmimas vyko Mo muziejuje. Mokiniai entuziastingai atlikinėjo edukatorės Miglės skirtas užduotis. Menininkų tapytuose paveiksluose bandė atpažinti ir įvardyti slypinčius žmogaus išgyvenimus, analizavo jų perteikimo būdus, mokėsi perprasti kūrinio esmę. Dalinosi savo mintimis ir pastebėjimais, o po muziejaus sales vedžiodami draugus užrištomis akimis, ugdėsi nuostatą pasitikėti draugu, būti empatiškais.

Suprasti kūrinį, vadinasi, įminti mįslę, kokius jausmus ir išgyvenimus patiria jo veikėjai. Šiame sąveikos procese nubunda emocijos, kurias jaunam žmogui labai svarbu atpažinti ir mokėti tinkamai  reikšti.

Etikos mokytoja Rasa Paurienė



Atnaujinta: 2022/11/01

Jums taip pat patiks

Bendruomenės sporto diena
Vilniaus miesto prancūziškos dainos festivalis „En avant la musique“
Parama
Parama