20150331_170936Vilniaus Jono Basanavičiaus progimnazijos mokiniai tikrai žino, kaip smagiai praleisti pavasario atostogas. Ankstyvą kovo 30-osios rytą smagiai nusiteikusių mokinių kompanija išdardėjo į Vokietiją. Kelionės maršrutas buvo kruopščiai suplanuotas: numatyta aplankyti Berlyną, Bremeną. Kelionės tikslas – Soltau miestelyje įsikūręs Heide parkas.

Kelionė per Lenkiją niekam neprailgo, mokiniai linksmai klegėjo, džiaugėsi išvyka, planavo, kokius Heide parko atrakcionus išbandys, kokių lauktuvių parveš.

Atvykę į Vokietijos sostinę, pirmiausia pastebėjome garsiosios Berlyno sienos likučius. Smalsiai dairydamiesi pro autobuso langus žavėjomės pastatų architektūra, paminklais. Išvydome įspūdingą paminklą, skirtą holokausto aukoms atminti. Pagrindinės gatvės gale pamatėme turbūt labiausiai turistų lankomą objektą – Brandenburgo vartus. Tai vienas iš Berlyno simbolių ir žymiausių Vokietijos istorinių vietų. Anksčiau buvęs miesto padalinimo ir viso pasaulio susiskaldymo simbolis, dabar Brandenburgo vartai simbolizuoja vienybę. Būtent prie jų rytų ir vakarų vokiečiai džiaugėsi Vokietijos suvienijimu, kai buvo nugriauta Berlyno siena.

Reichstagas – Vokietijos parlamento pastatas – dar viena, gausiai turistų lankoma Berlyno įžymybė. Tai vienas įspūdingiausių pastatų naujai atstatytame vyriausybiniame Berlyno kvartale. Todėl prie šio garsaus pastato nepraleidome progos nusifotografuoti ir mes. Nusipirkę suvenyrų, traukėme toliau

Brėmenas mus pasitiko su lietumi ir vėju. Tačiau smagios, žvaliai nusiteikusios kompanijos tai neišgąsdino. Nuėję prie garsiųjų Brėmeno muzikantų skulptūros, galvojome norus, pasivaikščiojome po miestą, apžiūrėjome „Šniūro“ rajoną.

Paskutinę kelionės dieną praleidome didžiausiame Šiaurės Vokietijoje laisvalaikio ir pramogų parke. Vos įėjus į Heide parką, į galva šauna mintis – kaip viską suspėti. Parke pasijutome tarsi patekę į pasaką. Apsižvalgę matėme atrakcionus, dydžiu prilygstančius kone mūsų televizijos bokštui. Patys įspūdingiausi – Krake ir Colossos. Pirmasis baugina ir kartu žavi tuo, kad įsėdęs į jį, pakimbi virš ryklio nasrų, o jau po sekundės puoli tiesiai į dūmuose paskendusią jo ryklę. Colossos – tai stačiausi pasaulyje mediniai amerikietiški kalneliai. Mūsų drąsuoliai mokiniai ir juos lydėjusios mokytojos nepabūgo išbandyti ne tik šių, bet ir kitų parko pramogų. Heide parke labai daug vokiškos architektūros dekoracijų, vietų, kur galima prisėsti suvalgyti sumuštinį ar apsilankyti čia pat esančiose kavinėse. Čia daug atrakcionų, skirtų tėvams su mažais ir net labai mažais vaikais, apžvalginių ratelių, traukinukų, plaukiojančių, į pasakas nukeliančių, laivelių ir panašių dalykų. Kiekvienas atrado sau pramogą, neišgąsdino net ir kas minutę besikeičiantis, žiemą primenantis oras.

Mokinius lydintys mokytojai džiaugėsi paklusniais, drausmingais vaikais, sėkminga kelione. Visi grįžome laimingi, kupini daugybės teigiamų emocijų.

Lietuvių kalbos mokytoja A. Šalkauskaitė

Atnaujinta: 2015/04/08

Jums taip pat patiks

Aštuntokai analizavo klimato kaitos problemas
Konferencija “Vandens galia…”
Progimnazijos mokytojai organizavo respublikinę viktoriną „Žemė  – melsvoji planeta“
Progimnazijos mokytojai organizavo respublikinę viktoriną „Žemė – melsvoji planeta“