Vilniaus Jono Basanavičiaus progimnazija laimėjo tarptautinį ERASMUS + projektą –

Born to Read/Gimęs skaityti

Projekto trukmė – 36 mėnesiai (2017-2020 m.m.)

Projekto partneriai:

  1. J.Pilsudska Daugavpils valsts polu gimnazija, Latvia
  2. I.C. Regio Parco, Italy
  3. Sredno Uchilishte „Nikola Voivodov”, Bulgaria
  4. Cristo Crucificado, Spain
  5. Lágymányosi Bárdos Lajos Két Tanítási Nyelvü Általános Iskola, Hungary
  6. Vilniaus Jono Basanavičiaus progimnazija, Lithuania

Pagrindinis projekto tikslas yra paskatinti daugybę jaunų besimokančiųjų skaityti visose ES šalyse ir stiprinti mokyklų bendradarbiavimą bei keitimąsi patirtimi. ERASMUS+ projektai pagerina mokinių raštingumą, žinias, kūrybiškumą, kitų kultūrų supratimą, savo kultūros vertinimą. Ilgainiui tai padidins socialinį judrumą ir padidins užimtumo perspektyvą.

Projekto idėja atsirado kaip atsakas į didelį mokinių poreikį daugiau skaityti gimtąja ir anglų kalbomis, siekiant palengvinti perėjimą tarp pradinio ir pagrindinio išsilavinimo lygio. Anglų kalbos kaip užsienio kalbos pamokų skaičius pradinėse mokyklose dažnai yra nepakankamas norint veiksmingai mokytis užsienio kalbų ir plėtoti raštingumą. Besimokantieji susiduria su kalbos sunkumais, kai jie pereina į kitą išsilavinimo lygį, kuriame turi būti gana aukštas anglų kalbos lygis. ERASMUS+ programa kompensuos nepakankamą anglų kalbos pamokų skaičių.

Šio projekto rėmuose bus sukurtos naujoviškos, interaktyvios, skaitmeninės medžiagos, skirtos motyvuoti besimokančiuosius dalyvauti ERASMUS+ programoje.

Tarptautinis projektas suteiks galimybę projekto partneriams plėtoti novatorišką veiklą, tinkamą Europos pilietinei visuomenei, atverti tarptautinius mainus mokykloms partnerėms ir išplėsti Europinę tarptautinę dimensiją tarpusavio mokymuisi, gerinti bendravimą, bendradarbiavimą ir IT įgūdžius.

Atnaujinta: 2017/10/13

Jums taip pat patiks

Septintų klasių STEAM kelionė arba gamtamokslės pamokos „be sienų”
Bendruomenės sporto diena
Vilniaus miesto prancūziškos dainos festivalis „En avant la musique“