Šias pavasario atostogas mes praleidome labai turiningai- pabuvojome Kurtuvėnų miestelyje surengtoje STEAM stovykloje. Pažintį su Kurtuvėnais mes pradėjome regioniniame parke atrasdami į Lietuvos Raudonąją knygą įtrauktas samanas – „ Pūkuotąsias apuokes“.

Tos pačios dienos vakare varžėmės statydami popierinius tiltus.

Kitą dieną, pasipraktikavę statyti iš popieriaus tiltus, rengėme makaronų tiltų varžybas. Viena įdomiausių ekskursijų buvo aplankytas žirgynas ir suteikta neeilinė galimybė pajodinėti žirgais. Vakare tęsėme savo gamtos pažinimo pamokas ir leidomės į dar vieną įdomų žygį Kurtuvėnų miškuose. Žygį vainikavo lauže keptos bulvės su svogūnais.

Trečią dieną turėjome šiek tiek kitokią edukaciją ir aplankėme „Pabėgimo kambarius“, esančius Šiauliuose. Turėjome per vieną valandą pabėgti iš kambario. Mūsų komanda užduotį įvykdė per 54 minutes.

Kadangi šiais metais šalyje yra minimas Lietuvos šimtmetis, mes taip pat turėjome progos pademonstruoti savo žinias viktorinoje apie Lietuvos istoriją ir kultūrą.

Ketvirtoji diena praėjo greitai. Ryte mes turėjome pamoką apie dirvožemį ir atlikome tyrimą apie tai, koks dirvožemis vyrauja Kurtuvėnuose. Vėliau turėjome parengti spektaklį apie skirtingų epochų gamtą. Mūsų komandai teko pristatyti Viduramžius. Vakare, susikūrę didelį laužą, kepėme bananus su šokoladu ir vieni kitiems vaidinome spektaklius.

Paskutinę dieną vainikavo komiksų kūrimas stovykloje praleistų dienų tema ir žongliravimas skarelėmis, lėkštėmis ir kitokiais daiktais.

Po gardžių pietų patraukėme namų link.

Laimutė, Medeina, Donata

7C klasės mokinės

Atnaujinta: 2018/04/25

Jums taip pat patiks

Septintų klasių STEAM kelionė arba gamtamokslės pamokos „be sienų”
Bendruomenės sporto diena
Vilniaus miesto prancūziškos dainos festivalis „En avant la musique“